Neem contact op met de Deltek-klantenservice

Contactgegevens

  Noord-, Midden- en Zuid-Amerika Europa Azië en de Stille Oceaan

Website:

http://customercare.deltek.com

Internationaal gratis telefoonnummer:

00800 457.77650

Regionale telefoonnummers:(tarieven zijn eventueel van toepassing)

US: 1.877.457.7765
Canada: 1.877.457.7765
UK: +44 (0) 870 241 0317
DK: +45 3527 7946
BE: 00800 457.77650
FI: +45 35 27 79 32
NL: 00800 457.77650
NO: +47 22 83 63 88
SE: 0200-883725
AU: 1300 500 952

Indien mogelijk wordt u direct doorverbonden met een analist om u verder te helpen. Als alle analisten echter bezig zijn andere klanten te helpen, kunt u de optie krijgen om een voicemailbericht achter te laten. Vermeld in dat geval uw contactgegevens inclusief uw contactnummer, naam en telefoonnummer en een analist van de klantenservice zal u zo spoedig mogelijk terugbellen.

Ondersteuning door Deltek is beschikbaar in het Engels, Noors, Deens en Zweeds, en is alleen beschikbaar voor klanten die een actief ondersteunings- en onderhoudsprogramma hebben.

Probleemescalatie

Mocht u alternatieve manieren nodig hebben om uw probleem op te lossen, e-mail ons dan op AdvancedCustomerCare@deltek.com of zie onderstaand overzicht voor informatie over hoe u telefonisch een klantenservicemedewerker van Deltek bij u in de buurt kunt bereiken.

Beschikbaarheid van ondersteuning wereldwijd

Noord-, Midden- en Zuid-Amerika (EST – PST)

Zondag Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag
  9:00 - 17:00 maandag t/m vrijdag  
  7:00 - 19:00 maandag t/m vrijdag  
24-uurs ondersteuning, maandag t/m vrijdag  
24-uurs ondersteuning, 7 dagen per week

Europa (GMT – CET)

Zondag Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag
  9:00 - 17:00 maandag t/m vrijdag  
  8:00 - 20:00 maandag t/m vrijdag  
24-uurs ondersteuning, maandag t/m vrijdag  
24-uurs ondersteuning, 7 dagen per week

Azië Stille Oceaan (ACT)

Zondag Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag
  9:00 - 17:00 maandag t/m vrijdag  
  9:00 - 21:00 maandag t/m vrijdag  
24-uurs ondersteuning, maandag t/m vrijdag  
24-uurs ondersteuning, 7 dagen per week

  Standaard ondersteuning kantooruren   Premium/select kantooruren   Premium ondersteuning ER   Select ondersteuning ER

Ondersteuning kantooruren

De bedrijfsondersteuning is voor problemen die niet kritisch zijn voor uw bedrijfsmissie en is over het algemeen beschikbaar tijdens normale kantooruren in regio's waar we primaire ondersteuningscentra hebben. Doorgaans ondersteunen we de tijdzone die het dichtst bij uw bedrijfshoofdkantoor gelegen is.

Regio en ondersteunde tijdzone Standaard ondersteuning tijdens kantooruren (maandag t/m vrijdag) Premium & Select ondersteuning tijdens kantooruren (maandag t/m vrijdag)

Noord-, Midden- en Zuid-Amerika (EST - PST):

9:00 - 17:00

7:00 - 19:00 EST

Europa (GMT & CET):

9:00 - 17:00

9:00 - 21:00 CET

Azië Stille Oceaan (ACT):

9:00 - 17:00

9:00 - 21:00 ACT


Noodondersteuning

Noodondersteuning is beschikbaar bij Premium ondersteuning 24 x 5 maandag t/m vrijdag en bij Select ondersteuning 24 x 7 x 365, voor de volgende Deltek-producten: Deltek Cobra, Deltek Costpoint, Deltek Maconomy, Deltek Open Plan, Deltek Vision, en Deltek wInsight. Noodondersteuning is alleen in het Engels beschikbaar en is beperkt tot incidenten die kritisch zijn voor uw missie en van invloed op productiesoftware. U hoeft alleen maar het ondersteuningsnummer te bellen en u wordt doorverbonden met een medewerker die uw gegevens zal opnemen en de juiste ondersteuning voor u zal vinden.

Feestdagen

De klantenservicecentra van Deltek zijn op verschillende locaties over de hele wereld gevestigd. Iedere lokale vestiging houdt zich aan de belangrijkste publieke feestdagen in de eigen regio. Dit betekent dat de ondersteuning voor algemene vragen op belangrijke feestdagen niet beschikbaar is. Echter, als u kiest voor de Premium of Select ondersteuningsprogramma's, is uitgebreide noodondersteuning ook op feestdagen beschikbaar. Daarnaast kunt u op ieder moment online een ondersteuningsverzoek registreren, dat door een analist beantwoord zal worden zodra we weer open zijn.