Deltek Select ondersteuning

Kenmerken

Deltek Select ondersteuning is een aanvullende service boven op ons Premium aanbod en combineert de kenmerken van het Premium ondersteuningsprogramma met een toegewezen Select senior adviseur die uw contactpersoon is voor alle Deltek-resources en zich persoonlijk inzet voor uw succes en uw tevredenheid. Uw senior adviseur zal ervoor zorgen dat eventuele problemen worden opgelost met minimale gevolgen voor uw missiekritische processen. Met Select ondersteuning hebt u toegang tot senior ondersteuningsanalisten die begrijpen wat uw bedrijf nodig heeft en die onmiddellijke ondersteuning voor u regelen, zodat u meteen weer aan de slag kunt met hoge beschikbaarheid. Select ondersteuning omvat (in aanvulling op Deltek Premium ondersteuning):

  • toegewezen Select senior adviseur (persoonlijk aanspreekpunt);
  • directe toegang tot ondersteuning van niveau 2 (technisch-inhoudelijke experts);
  • 24x7 noodondersteuning voor problemen met prioriteit 1;
  • prioritaire probleemoplossing bij hogere serviceniveaus:
    • respons bij prioriteit 1: 1 uur,
    • respons bij prioriteit 2: 3 uur,
    • respons bij prioriteit 3: 6 uur,
    • respons bij prioriteit 4: 8 uur.
  • toegewezen ondersteuningsmanager;
  • proactieve incidentevaluaties;
  • geautomatiseerde incidentescalaties;
  • aankondigingen van productreleases;
  • 20% korting op cursussen van Deltek University;
  • gratis pas voor de Deltek Insight-conferentie.
Nu downloaden Het productblad voor Deltek Select ondersteuning downloaden