Klanttevredenheid

Klanttevredenheid in de ingenieursbranche

NLingenieurs en Deltek onderzochten in de eerste helft van 2011 de trends en uitdagingen in de ingenieursbranche, gevolgd door workshops met managers van ingenieursbureaus. Klanttevredenheid werd door managers van Nederlandse en Belgische ingenieursbureaus als het belangrijkste element gezien waarmee zij zich willen onderscheiden van de concurrentie. Tegelijkertijd werd klanttevredenheid in dat jaar ook ervaren als een van de grootste uitdagingen. 

De conclusies uit het marktonderzoek en de workshops waren voor NLingenieurs en Deltek de aanleiding om voor het senior management de themamiddag “klanttevredenheid in de ingenieursbranche” te organiseren. Deze themamiddag vond plaats op 16 november 2011 op Maasvlakte 2 in Rotterdam. Wat betekent klanttevredenheid in de ogen van ingenieursbureaus? En vooral, hoe kijken de opdrachtgevers in de branche hier tegenaan? 

Rapport - Klanttevredenheid in de ingenieursbranche - hier aan te vragen

De conclusies van dit evenement vanuit de sprekers, algemene discussie en de rondetafel gesprekken zijn opgenomen in het rapport Klanttevredenheid in de Ingenieursbranche.  

Vul hieronder uw gegevens in, dan sturen wij u het rapport spoedig toe.